Moi!
Nyt mulla on vähän ilmoitettavaa eli:
Postailemme lähinnä viikonloppuisin ja perjantaisin ja lomilla. (Syynä peliajat.)
Ja! Jos ihmettelette tuossa V&L välissä olevaa amp-'sanaa' se tuli vahingossa kun teimme tätä 'profiilia'.
Ei nyt muuta mutta päivittelyä tulee ainakin tuonne V&L puolelle!
-Lily

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti