torstai 27. syyskuuta 2012

Selityksiä

Moi!
Nyt mulla on vähän ilmoitettavaa eli:

Postailemme lähinnä viikonloppuisin ja perjantaisin ja lomilla. (Syynä peliajat.)
Ja! Jos ihmettelette tuossa V&ampL välissä olevaa amp-'sanaa' se tuli vahingossa kun teimme tätä 'profiilia'.

Ei nyt muuta mutta päivittelyä tulee ainakin tuonne V&L puolelle!

-Lily

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti