Hei taas!
Olen tässä ehtinyt (taas) tehdä näitä kaikenlaisia kuvia:
Tein nuo siis (taas) sillä piZapilla. Siihen löydät linkit tuolta vähän alaspäin minun edellissestä kirjoituksestani. JA VINKKI: Jos nuo meidän kuvat ei näy kunnolla, KLIKATKAA ne suuremmaksi :) Joka tapauksessa noita on kiva tehdä, joten niitä ilmestyy tänne aina joskus.
-Lily


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti