sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Kuvia,kuvia,kuvia...

Hei taas!

Olen tässä ehtinyt (taas) tehdä näitä kaikenlaisia kuvia:

Tein nuo siis (taas) sillä piZapilla. Siihen löydät linkit tuolta vähän alaspäin minun edellissestä kirjoituksestani. JA VINKKI: Jos nuo meidän kuvat ei näy kunnolla, KLIKATKAA ne suuremmaksi :) Joka tapauksessa noita on kiva tehdä, joten niitä ilmestyy tänne aina joskus.

-Lily

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti