Haastattelu V&L:än erityisapurista
Huomenta!
Tänään juttelin V&L:än erityisapurin kanssa ja kysyin haastattelua. Molly, (eli erityisapurimme) vastasi kysymykseeni tietysti niin miten arvelin. "JOO!!!" =D Heh! No mutta kuitenkin. Haastattelu ilmestyy Haastattelut puolelle myöhemmin huomenna, joten, olkaapas valppaina!
Ps. Mollyn löydätte GoSupermodelista (GoSupermodeliin TÄSTÄ) mallihaussa nimellä mimosa122.
-Vilna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti