sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Haastattelu V&L:än erityisapurista

Huomenta!

Tänään juttelin V&L:än erityisapurin kanssa ja kysyin haastattelua. Molly, (eli erityisapurimme) vastasi kysymykseeni tietysti niin miten arvelin. "JOO!!!" =D Heh! No mutta kuitenkin. Haastattelu ilmestyy Haastattelut puolelle myöhemmin huomenna, joten, olkaapas valppaina!
Ps. Mollyn löydätte GoSupermodelista (GoSupermodeliin TÄSTÄ) mallihaussa nimellä mimosa122.

-Vilna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti