Juu, tiedän. Toinen postaus tänä aamuna... Mulla vaan on niin äärettömän tylsää ootella kun lähetään tunnin päästä Vilnan kaa shoppailee... Mutta voisinhan mä jotain laittaa...
ELI:
Panfussa mulla oli blogi. Lopetin sen (siitä on kohta vuosi) koska Panfukaan ei kiinnostanut. Olen siis Lyndsay (Panfusta).
JA! Vilna oli Panfussa Viima.
JA! goSupermodelissa MINÄ olen Love_Lyndsay, ja Vilna Binkey.
Siellä me käymme joka viikko.
TÄMÄ OLI SIIS TÄMMÖINEN PIKAPOSTAUS.
Voisin vaikka mennä ootellessa pelaamaan The Simssiä... (Mulla on lemmikkielämää siihen) :)
Voin laittaa kohta kuvia...
-Lily
Koska kirjotatte tänne jotain??
VastaaPoistaMoi, kirjotamme silloin kun voimme. Muista liittyä lukijaksi!
Poista