perjantai 21. syyskuuta 2012

Tylsää....

Juu, tiedän. Toinen postaus tänä aamuna... Mulla vaan on niin äärettömän tylsää ootella kun lähetään tunnin päästä Vilnan kaa shoppailee... Mutta voisinhan mä jotain laittaa...

ELI:

Panfussa mulla oli blogi. Lopetin sen (siitä on kohta vuosi) koska Panfukaan ei kiinnostanut. Olen siis Lyndsay (Panfusta).
JA! Vilna oli Panfussa Viima.

JA! goSupermodelissa MINÄ olen Love_Lyndsay, ja Vilna Binkey.
Siellä me käymme joka viikko.

TÄMÄ OLI SIIS TÄMMÖINEN PIKAPOSTAUS.

Voisin vaikka mennä ootellessa pelaamaan The Simssiä... (Mulla on lemmikkielämää siihen) :)
Voin laittaa kohta kuvia...

-Lily

2 kommenttia:

  1. Koska kirjotatte tänne jotain??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, kirjotamme silloin kun voimme. Muista liittyä lukijaksi!

      Poista