Huomenta!
Oon tässä aamun mittaan väkerrellyt huvikseen kuvia... Voisin näyttää niistä yhden:
Hehee... :D Tein tuon kuvan yhdellä kuvankäsittelyohjelmalla, joka on netissä ja ilmainen. Sen nimi on piZap. Löydät sen täältä . Siellä voi sitten väkerellä noita kaikenlaisia kuvia, ja sillä me teemme kaikki kuvammekin...
Ei tällä kertaa enää mitään, mutta postailen kun postailtavaa on!
-Lily

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti