perjantai 21. syyskuuta 2012

Kuvankäsittely

Huomenta!

Oon tässä aamun mittaan väkerrellyt huvikseen kuvia... Voisin näyttää niistä yhden:
Hehee... :D Tein tuon kuvan yhdellä kuvankäsittelyohjelmalla, joka on netissä ja ilmainen. Sen nimi on piZap. Löydät sen täältä . Siellä voi sitten väkerellä noita kaikenlaisia kuvia, ja  sillä me teemme kaikki kuvammekin...

Ei tällä kertaa enää mitään, mutta postailen kun postailtavaa on!

-Lily

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti