perjantai 21. syyskuuta 2012

Ensimmäinen askel bloginteon maailmaan

Hei kaikki!

Meidän lienee ensin syytä esitellä itsemme. Minä olen Lily, ja kirjoitan violetilla.
Jep! Ja minä joka kirjoitan pinkillä olen Vilna.
Meistä minulla on kokemusta bloginteosta, sillä tein muutama vuosi sitten yhteen virtuaalimaailmaan perustuvan blogin. Olen kuitenkin jo lopettanut sen koska se virtuaalimaailmakaan ei enää jaksanut kiinnostaa.
Niin ja minulla ei sitten ole yhtään kokemusta niin... Emt... Ei oo sanottavaa...
JAA!? Oisit voinut kertoa siitä, kun äsken oikein väen vängällä halusit tänne blogiin AKVAARION! :D Mutta siis asiaan... Kirjoittelemme tänne blogiin meidän V&L juttuja, laitamme kuvia, pelivinkkejä ja kaikenlaista muuta.
Juu, ja jos jollekkin jäi epäselväksi se V&L niin kerron siitä nyt vähän. V&L on kokonaan meidän kahden keksimä juttu. Se koostuu meidän kummankin mielikuvituksesta. Me ollaan keksitty V&L:ään muutamia hahmoja joista tulee myöhemmin esittely. Tässä muutama V&L hahmo: Peetter, Isabella, Pertti ja Haisuli. Tässä oli vain muutama meidän keksimä hahmo.
Ja me kuvittelemme V&L:än saaristoksi. MYÖHEMMIN TULEE KUVA! Meidän unelma on tehdä joskus tästä saaristosta virtuaalimaailma!
Tässä muuten vähän kuvia mitä olemme ottaneet:
Oi kun nätti kärpässieni! Harmi ettei niitä voi syödä...

Kielonmarjat

Jännä puu....
Söpö kukka ♥
 Näitä kuvia tulee sitten tuonne kuvasivulle lisää!

Kiitos kun luitte ensimmäisen blogiviestin! Kiitoksia kaikki! Liitythän lukijaksi =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti