perjantai 5. lokakuuta 2012

The Sims 2 ja Howrse

Hyvää iltaa!

Me Vilnan kanssa liityimme uuteen nettipaikkaan, howrseen

Se on hyvä paikka jos tykkää hevosista.... Siellä voi hoitaa yhtä omaa hevosta tai ponia tai vaikka kolmea tai kolmea kymmentä hevosta! Siellä voi lievittää hevosikäväänsä jos ei pääse niin usein ratsastamaan. (Kuten me) Minä eli Lily olen siellä nimellä Lyndsay ja Vilna nimellä -Vivietta-

Minulla on kaksi ponia, ori ja tamma ja niiden nimet ovat Janette ja BlackMoon.


Klikatkaa noi suuremmaksi!

Siellä oppii tosi hyvin hoitamaan hevosta, mutta parhaiten oppii tekemällä oikeasti.
Suosittelen lämpimästi!

Ja sitten The Sims 2:sen juttuihin.
Minulla on lisäosat Lemmikkielämää ja Yliopisto ja Vilnalla on Kauppa Auki ja Lemmikkielämää.
Tässä vähän kuvia minulta:


 
Siinä oli kaikki tällä erää! :)
 
-Lily
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti