sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Koirani

Hyvää sunnuntai aamua!
Heräsin jälleen kerran siihen että rakas koirani kömpi viereeni♥ Koirani on rodultaan Bichon frise.
Tässä teille kuvia joita olen ottanut omasta kullastani♥:
 Paras kuva!Koirani on juomassa
 Ja paini matsi käyntiin! =D
Tässä koirani on kasvattajansa sylissä.
Ps. Näettekö taustalla tuon örkin (joka on sammakko)? Se jolla on valkoiset jalat.
Leikin sillä koirani kanssa ja kun koirani tarrautui sammakon jalasta kiinni ja minä vetäisin itseäni kohti sitä,
se jalka repesi... Kyllä sitä naurettiin =D

-Vilna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti