tiistai 30. huhtikuuta 2013

Hyvää vappua!

Moiiiiiiii!
Nyt on vappuaatto, ja huomenna on lomapäivä. Meillä oli koulussa vappujuhlat ja sai pukeutua. Mulla on sellaiset leopardikuvioiset kissankorvat. :3 Leopardikuvio on mun lempikuvio, vaikka se Vilnaa ärsyttääkin välillä! >:D No mutta tässä on tämä vappukuva:



















-Lily

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti