Hei! Tämä on meidän, Vilnan ja Lilyn oma blogi. Täältä löydät mm. pelivinkkejä, valokuvia, V&L kamaa (sisältää mm. V&L kuulumisia), tekemistä, muita vinkkejä ja PALJON MUUTA!
Ps. Jos emme ole etusivulle pitkiin aikoihin postanneet, KATSOKAA MUUT SIVUT! Niihin yleensä tulee useammin päivityksiä...
Hebaa kaikki lukijat:)
Eli nyt Mollyn kaa ollaan leiksulla ja otettiin pari kuvaa;) Ei tässä muuta. Tää oli vaan tälläi pikapostaus:D Öitä!
- Vilna ja Molly
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti