Hei! Tämä on meidän, Vilnan ja Lilyn oma blogi. Täältä löydät mm. pelivinkkejä, valokuvia, V&L kamaa (sisältää mm. V&L kuulumisia), tekemistä, muita vinkkejä ja PALJON MUUTA!
Ps. Jos emme ole etusivulle pitkiin aikoihin postanneet, KATSOKAA MUUT SIVUT! Niihin yleensä tulee useammin päivityksiä...
Heips!
Kuten näkyy kirjoitan kännykällä;)
Olin äsken ulkona ja otin pari kuvaa. Siellä todellakin on lämmin! Pystyisin varmaan olemaan siellä t-paidalla:D Olin tänään myös Mollyn ja Lilyn kanssa ja pelailtiin minecraftia. Mites te?
-Vilna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti