sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Kesä saapuu

Heips!
Kuten näkyy kirjoitan kännykällä;)
Olin äsken ulkona ja otin pari kuvaa. Siellä todellakin on lämmin! Pystyisin varmaan olemaan siellä t-paidalla:D Olin tänään myös Mollyn ja Lilyn kanssa ja pelailtiin minecraftia. Mites te?
-Vilna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti