Täällä taas. Vilna kertoikin jo että olemme ruvenneet pelaamaan Minecraftia, ja pelaamme yhdessä serverillä nimeltä Murocraft . Tässä vähän kuvia sieltä minun ja Vilnan yhteiseltä asunnolta:
![]() |
| Vaelluksella |
![]() |
| Velluksella 2 |
![]() |
| Löydettiin laavapaikka |
![]() |
| Aurinko laskee |
![]() |
| Laavalaakso |
![]() |
| Laavalaakso#2 |
![]() |
| Meidän piha |
![]() |
| Farmimme jossa kasvaa, viljaa, melonia, kurpitsoita, porkkanaa ja perunoita. |
![]() |
| Sisältä |
![]() |
| Toinen huone - yläkerrassa ei ole mitään. |
![]() |
| Osa eläimista sikoja on enemmänkin, |
![]() |
| Ja vielä kaivoksemme. |
-Lily













Ei kommentteja:
Lähetä kommentti