torstai 18. huhtikuuta 2013

Minecraft - Murocraft

Moi!
Täällä taas. Vilna kertoikin jo että olemme ruvenneet pelaamaan Minecraftia, ja pelaamme yhdessä serverillä nimeltä Murocraft . Tässä vähän kuvia sieltä minun ja Vilnan yhteiseltä asunnolta:




Vaelluksella

Velluksella 2

Löydettiin laavapaikka

Aurinko laskee

Laavalaakso

Laavalaakso#2

Meidän piha

Farmimme jossa kasvaa, viljaa, melonia, kurpitsoita, porkkanaa ja perunoita.

Sisältä

Toinen huone - yläkerrassa ei ole mitään.

Osa eläimista sikoja on enemmänkin,

Ja vielä kaivoksemme.
Nonni siinä. Tästä tuli kuvapostaus mutta tämänaiheisia juttuja tulee lisää!4
-Lily

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti