torstai 25. huhtikuuta 2013

Kännyyn blogger

Latasin tänään tähän mun puhelimeen bloggerin joten postauksia tulee nyt vähän enemmän:) Tossa muuten kuvia:
Vilna
+ Silloin kun kirjoitan kännyllä teksti ei oo pinkkiä eikä ole sitä jännää loppukuvaaxD





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti