Kohtahan on jo joulu! Ainakin minä odotan jo kovasti aattoa! Nythän on jo kuudes päi...
KUUDES! Itsenäisyyspäivä! Sen kunniaksi:
Oi maamme Suomi, synnyinmaa! Soi sana kultainen. Ei laaksoa ei kukkulaa, ei vettä, rantaa rakkaampaa. Kuin kotimaa tää pohjoinen, maa kallis isien.
Sun kukoistukses kuorestaan, kerrankin puhkeaa. Viel lempemme saa nousemaan, sun toivos, riemus loistossaan. Ja kerran laulus synnyinmaa, korkeemman kaiun saa!
Niin eli hyviä itsenäisyyspäiviä kaikille!
Ja takaisin jouluun! Kaikkihan odottavat innollaa joulua, ja tässä on kuva:
Klikatkaa suuremmaksi!
No, hyvää itsenäisyyspäivää ja joulun odotusta!
-Lily

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti