Vuosi on siis nyt virallisesti vaihtunut. Nyt kaikkea, mitä teimme eilen, sitä edellisenä päivänä ja sitä ennen KAIKKI on nyt sitten viime vuonna tehtyä. Blogimme oli tehty viime vuoden aika lopussa, mutta olemme siinä ajassa saaneet jo 3 lukijaa! :) Kiitämme kaikkia lukijoita ja niitä jotka ovat vaivautuneet katsomaan blogiamme!
KIITOS VUODESTA 2012!
V&L BLOGI KIITTÄÄ KAIKKIA LUKIJOITA JA BLOGIN KATSOJIA!
Ja mitä uudenvuoden lupauksiin tulee, toivon ja yritän luvata (:D) että ensi vuonna saamme ainekin 3 uutta lukijaa... JA KATTOKAA NOI SIVUT KUN SINNE ME PÄIVITTELEMME ENITEN!
Ja ja.... vielä sitä, että minä, Lily, päivittelen nyt sitten tuonne Sims- osastolle The sims 3 juttuja. Vilna hoitaa nuo kakkosen jutut. Mutta hyyyyyväää uutta vuotta!!! :))))))
-Lily


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti