sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Merry Christmas
_____________________________

Noniin! Vihdoinkn on joulukuu! Vuosi meni aika nopeasti. Eilen en edes tajunnut
että pitää avata joulukalenterin eka luukku =D
-Höpsö minä

Ajattelin stailata hahmoni joulun kunniaksi näin:

Vilna V&L , gosupermodel
Hyvää joulun odotusta!

-Vilna

 

1 kommentti: