Merry Christmas
_____________________________
Noniin! Vihdoinkn on joulukuu! Vuosi meni aika nopeasti. Eilen en edes tajunnut
että pitää avata joulukalenterin eka luukku =D
-Höpsö minä
Ajattelin stailata hahmoni joulun kunniaksi näin:
Vilna V&L , gosupermodel
Hyvää joulun odotusta!
-Vilna


Vilna! Laita nuo asiat The Sims- puolelle!
VastaaPoista