sunnuntai 21. lokakuuta 2012

The Sims- sarjakuva

Moi!

Aattelin tässä huvikseni tehdä tällaisen The Sims sarjiksen. Otin vaan Simssistä kuvat ja Paintilla puhekuplat! Tässä se on: (Lukekaa se niin, että klikatkaa tuota ensimmäistä kuvaa ja siitä pitäisi tulla semmoinen juttu missä voi selata kuvia)























Hehee... No noita Vilman ja Jaskaen elämää- sarjista ilmestyy paikka paikoin lisää! Kommenttia?!

-Lily


2 kommenttia: