sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Vilman ja Jaskan elämää - Nyt vihdoin liikkuvana!

Moi!

Olen tässä hieman väkerrellyt elokuvaa... Muistatte varmaan Vilman ja Jaskan elämää- sarjikseni? No, se ei ollut parhaimmillaan kuvina, joten Vilman ja Jaskan näette jatkossa ELOKUVASSA! Tässä on ensimmäinen osa:

Anteeksi kuvan laatu yritän saada sen paremmaksi... No mutta jatkan Vilmaa ja Jaskaa nyt elokuvana, laitan luultavasti tuonne oman sivun sille...

-Lily

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti