Hei! Tämä on meidän, Vilnan ja Lilyn oma blogi. Täältä löydät mm. pelivinkkejä, valokuvia, V&L kamaa (sisältää mm. V&L kuulumisia), tekemistä, muita vinkkejä ja PALJON MUUTA!
Ps. Jos emme ole etusivulle pitkiin aikoihin postanneet, KATSOKAA MUUT SIVUT! Niihin yleensä tulee useammin päivityksiä...
Olen tässä hieman väkerrellyt elokuvaa... Muistatte varmaan Vilman ja Jaskan elämää- sarjikseni? No, se ei ollut parhaimmillaan kuvina, joten Vilman ja Jaskan näette jatkossa ELOKUVASSA! Tässä on ensimmäinen osa:
Anteeksi kuvan laatu yritän saada sen paremmaksi... No mutta jatkan Vilmaa ja Jaskaa nyt elokuvana, laitan luultavasti tuonne oman sivun sille...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti